Support & Downloads

Quisque actraqum nunc no dolor sit ametaugue dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consyect etur adipiscing elit.

s f

Contact Info
198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
[email protected]
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Përfitimet që sjellin Programet e Menaxhimit Financiar

Automatizimi

  • Efikasiteti: Automatizimi i proceseve financiare, logjistike dhe raportimi.
  • Saktësia: Reduktimi i gabimeve njerëzore, duke siguruar më shumë saktësi në regjistrat financiarë.

Të Dhëna Financiare në Kohë Reale

  • Raportimi i Detajuar: Ofrimi i raporteve financiare në kohë reale, duke ndihmuar bizneset të marrin vendime të shpejta dhe të sakta.
  • Menaxhimi i Fluksit të Parave: Monitorimi i mirë i fluksit të parave, duke siguruar një pasqyrë të saktë likuiditeti.

Menaxhimi i Inventarit

  • Nivelet e Stokut: Menaxhimi dhe ndjekja e inventarit, hyrjet, daljet, transfertat dhe historiku i lëvizjeve për artikull.
  • Kontrolli i Kostove: Ndjekja e kostove të mallrave të shitur, duke
    ndihmuar në strategjitë e çmimit dhe kontrollin e shpenzimeve.

Menaxhimi i klientëve

  • Shërbim i Përmirësuar: Njohuri mbi modelet e blerjes së klientëve, duke mundësuar marketing të personalizuar dhe shërbim të përmirësuar ndaj klientit.
  • Programet e Besnikërisë: Menaxhimi i programeve të besnikërisë dhe stimujve për klientët.

Çfarë ju ofron ProFinance?

Menaxhim-Holistik-i-Biznesit
Menaxhim-Holistik-i-Biznesit

Menaxhim Holistik i Biznesit

1. Menaxhimi i proceseve të biznesit tuaj nga artikujt dhe inventari deri te faturat, blerjet dhe shpenzimet.

2. Automatizimi i proceseve manuale, kursimi i kohës dhe burimeve.

Optimizim Financiar

1. Gjendja e arkave dhe llogarive bankare në monedha të ndryshme në kohë reale.

2. Vendime të sakta dhe kontroll të parave në mënyrë efikase.

optimizimi financiar
optimizimi financiar
analiza dhe raporte
analiza dhe raporte

Analiza dhe Raporte

1. Pasqyrë e detajuar mbi performancën financiare dhe operacionale të biznesit tuaj.

2. Filtrim dinamik për të aksesuar raportet sipas kritereve dhe periudhave kohore të ndryshme.

Lehtësisht i Aksesueshëm

1. Lehtësisht i aksesueshëm nga çdo pajisje me lidhje internet 24/7, nëpërmjet shërbimit cloud.

2. Backup ditor i të dhënave, për të siguruar mbrojtjen dhe ruajtjen e informacionit kritik të biznesit në rast të incidenteve të papritura.

lehtesisht_aksesueshem
lehtesisht_aksesueshem

Modulet bazë

Blerjet & Shpenzimet

  1. Blerjet

    Regjistrimi dhe menaxhimi i të gjitha blerjeve të artikujve, duke përfshirë furnitorët, sasitë dhe çmimet për një kontroll më të mirë të inventarit dhe kostove të blerjve.

  2. Shpenzimet

    Regjistrimi dhe menaxhimi i të gjitha shpenzimeve të biznesit, duke përfshirë pagat dhe kostot operative, për të siguruar një kontroll më të mirë financiar dhe raportim të detajuar mbi shpenzimet.

Shitjet dhe Faturat

  1. Shitjet

    Regjistrimi dhe menaxhimi i shitjeve nga kanale të ndryshme, duke regjisturar të dhënat e klientit dhe përfshirë detajet e produkteve të shitura, çmimet, zbritjet dhe afatet e pagesës.

  2. Faturat

    Gjenerimi i faturave të shitjeve, shkarkimi dhe printimi në formatin PDF. Format i përshtatur edhe për printer termik në përmasë 80mm.

Integrimi me sistemin Ultra

  1. Krijimi i Pakove në Ultra

    Krijimi automatik i pakove në sistemin postar Ultra, në momentin e regjistrimit të shitjes, duke eleminuar proceset e përsëritura.

  2. Gjurmimi i Pakove

    Sinkronizimi i statuseve të pakove në kohë reale ju mundëson të ndiqni lehtësisht ecurinë e dërgesave tuaja.

Raportet e Blerjeve / Shpenzimeve

  1. Gjenerimi i raporteve të hollësishme mbi të gjitha blerjet dhe shpenzimet, duke përfshirë furnizuesit, kategoritë e shpenzimeve, datat dhe vlerën totale, për të ndihmuar në analizën dhe menaxhimin efektiv të financave të biznesit.

  2. Gjenerimi i raporte të detajuara që krahasojnë blerjet, shpenzimet dhe shitjet, duke ofruar një pamje të qartë të performancës financiare të biznesit dhe ndihmuar në identifikimin e tendencave dhe optimizimin e strategjive.

Raportet e Faturave

  1. Gjenerimi i raporteve të detajuara mbi të gjitha faturat e shitjeve, duke përfshirë totalin e shitjeve, statusin e pagesave dhe klientët, për të mundësuar një analizë të qartë dhe të saktë financiare.

  2. Gjenerimi i raporteve të detajuara mbi marzhin e fitimit për çdo produkt, duke analizuar kostot e blerjes dhe çmimet e shitjes për të ndihmuar në optimizimin e strategjive të çmimeve dhe maksimizimin e fitimeve.

Raportet e Inventarit

  1. Gjenerimi i raporteve të hollësishme mbi hyrjet, daljet dhe transfertat e produkteve, duke siguruar një monitorim të saktë të lëvizjeve të stokut dhe menaxhim efektiv të inventarit.

  2. Gjenerimi i raporteve të vlerës së inventarit per cdo artikull dhe llogaritje në kohë reale të stokut të disponueshëm duke marë parasysh edhe artikujt e shitur që priten për tu transportuar te klienti.