Karakteristikat
Përfitimet që sjellin Programet e Menaxhimit Financiar
Automatizimi
- Efikasiteti: Automatizimi i proceseve financiare, logjistike dhe raportimi.
- Saktësia: Reduktimi i gabimeve njerëzore, duke siguruar më shumë saktësi në regjistrat financiarë.
Të Dhëna Financiare në Kohë Reale
- Raportimi i Detajuar: Ofrimi i raporteve financiare në kohë reale, duke ndihmuar bizneset të marrin vendime të shpejta dhe të sakta.
- Menaxhimi i Fluksit të Parave: Monitorimi i mirë i fluksit të parave, duke siguruar një pasqyrë të saktë likuiditeti.
Menaxhimi i Inventarit
- Nivelet e Stokut: Menaxhimi dhe ndjekja e inventarit, hyrjet, daljet, transfertat dhe historiku i lëvizjeve për artikull.
- Kontrolli i Kostove: Ndjekja e kostove të mallrave të shitur, duke
 ndihmuar në strategjitë e çmimit dhe kontrollin e shpenzimeve.
Menaxhimi i klientëve
- Shërbim i Përmirësuar: Njohuri mbi modelet e blerjes së klientëve, duke mundësuar marketing të personalizuar dhe shërbim të përmirësuar ndaj klientit.
- Programet e Besnikërisë: Menaxhimi i programeve të besnikërisë dhe stimujve për klientët.
Çfarë ju ofron ProFinance?
 
             
            Menaxhim Holistik i Biznesit
				1. Menaxhimi i proceseve të biznesit tuaj nga artikujt dhe inventari deri te faturat, blerjet dhe shpenzimet.
 
2. Automatizimi i proceseve manuale, kursimi i kohës dhe burimeve.			
Optimizim Financiar
				1. Gjendja e arkave dhe llogarive bankare në monedha të ndryshme në kohë reale.
2. Vendime të sakta dhe kontroll të parave në mënyrë efikase. 			
 
             
             
             
            Analiza dhe Raporte
				1. Pasqyrë e detajuar mbi performancën financiare dhe operacionale të biznesit tuaj.
 
2. Filtrim dinamik për të aksesuar raportet sipas kritereve dhe periudhave kohore të ndryshme.			
Lehtësisht i Aksesueshëm
				1. Lehtësisht i aksesueshëm nga çdo pajisje me lidhje internet 24/7, nëpërmjet shërbimit cloud.
2. Backup ditor i të dhënave, për të siguruar mbrojtjen dhe ruajtjen e informacionit kritik të biznesit në rast të incidenteve të papritura.			
 
             
            Modulet bazë
 
															Blerjet & Shpenzimet
-  Blerjet
    Regjistrimi dhe menaxhimi i të gjitha blerjeve të artikujve, duke përfshirë furnitorët, sasitë dhe çmimet për një kontroll më të mirë të inventarit dhe kostove të blerjve. 
-  Shpenzimet
    Regjistrimi dhe menaxhimi i të gjitha shpenzimeve të biznesit, duke përfshirë pagat dhe kostot operative, për të siguruar një kontroll më të mirë financiar dhe raportim të detajuar mbi shpenzimet. 
 
															Shitjet dhe Faturat
- Shitjet
Regjistrimi dhe menaxhimi i shitjeve nga kanale të ndryshme, duke regjisturar të dhënat e klientit dhe përfshirë detajet e produkteve të shitura, çmimet, zbritjet dhe afatet e pagesës. 
- Faturat
Gjenerimi i faturave të shitjeve, shkarkimi dhe printimi në formatin PDF. Format i përshtatur edhe për printer termik në përmasë 80mm. 
 
															Integrimi me sistemin Ultra
- Krijimi i Pakove në Ultra
Krijimi automatik i pakove në sistemin postar Ultra, në momentin e regjistrimit të shitjes, duke eleminuar proceset e përsëritura. 
- Gjurmimi i Pakove
Sinkronizimi i statuseve të pakove në kohë reale ju mundëson të ndiqni lehtësisht ecurinë e dërgesave tuaja. 
 
															Raportet e Blerjeve / Shpenzimeve
- Gjenerimi i raporteve të hollësishme mbi të gjitha blerjet dhe shpenzimet, duke përfshirë furnizuesit, kategoritë e shpenzimeve, datat dhe vlerën totale, për të ndihmuar në analizën dhe menaxhimin efektiv të financave të biznesit.
- Gjenerimi i raporte të detajuara që krahasojnë blerjet, shpenzimet dhe shitjet, duke ofruar një pamje të qartë të performancës financiare të biznesit dhe ndihmuar në identifikimin e tendencave dhe optimizimin e strategjive.
 
															Raportet e Faturave
- Gjenerimi i raporteve të detajuara mbi të gjitha faturat e shitjeve, duke përfshirë totalin e shitjeve, statusin e pagesave dhe klientët, për të mundësuar një analizë të qartë dhe të saktë financiare.
- Gjenerimi i raporteve të detajuara mbi marzhin e fitimit për çdo produkt, duke analizuar kostot e blerjes dhe çmimet e shitjes për të ndihmuar në optimizimin e strategjive të çmimeve dhe maksimizimin e fitimeve.
 
															Raportet e Inventarit
- Gjenerimi i raporteve të hollësishme mbi hyrjet, daljet dhe transfertat e produkteve, duke siguruar një monitorim të saktë të lëvizjeve të stokut dhe menaxhim efektiv të inventarit.
- Gjenerimi i raporteve të vlerës së inventarit per cdo artikull dhe llogaritje në kohë reale të stokut të disponueshëm duke marë parasysh edhe artikujt e shitur që priten për tu transportuar te klienti.


 
			